• دریافت ایده طراحی از شما ویرایش نهایی از ما

خرید کت و شلوار اصفهان

یکی از پوشش‌های رسمی برای آقایان که به استایل آن‌ها کمک می‌کند، کت و شلوار است. نمونه‌های مختلفی از کت و شلوار در مراکز خرید کت و شلوار در اصفهان وجود دارد که با توجه به سلیقه، استایل، بودجه و سایر فاکتورهایی که برای شما مهم است می‌توانید کت و شلوار دلخواه خود را خرید کنید.
مثلا کت مدل یقه دیپلمات برای انجام فعالیت‌های روزانه مناسب است، یقه این مدل کت‌ حالت ایستاده دارد و طراحی آن‌ها به صورت تک دکمه‌ای است و دارای سایز 15 الی 10 سانت پایین‌تر از کمر است. این مدل کت برای کارمندان مناسب است و از مرکز خرید کت و شلوار اصفهان می‌توانید آن را تهیه کنید.
یکی از انواع کت‌ها که به خصوص در بین جوانان طرفدار دارد، کت چرم است، زیرا یک پوشش منحصر به فردی را به وجود می‌آورد. کت چرم جزء گران‌ترین کت و شلوارهای مردانه است و دلیل گران بودن آن به خاطر دوام بالایی است که دارد.
بیشترین استفاده از کت چرم در فصل‌های پاییز و زمستان می‌باشد پوشیدن این کت با شلوار مشکی یک استایل رسمی را به فرد می‌دهد برای داشتن استایل اسپرت می‌توانید کت چرمی را با شلوار جین یا کتان رنگ تیره بپوشید.
اگر به دنبال خرید کت و شلوار مردانه ارزان در اصفهان هستید، کت کژوال می‌تواند مناسب باشد، کت کژوال نسبت به دیگر مدل‌های کت گشادتر است به خاطر همین می‌توانید آن را به راحتی با لباس‌های دیگر ست کنید. کت کژوال اصولا برای محل کار مورد استفاده قرار می‌گیرد.
شما می‌توانید از مراکز معتبر تولیدی کت و شلوار در اصفهان همچون کت و شلوار قربانی کت و شلوار موردنظر خود را سفارش دهید، برای خرید از فروشگاه آقای کت شلوار می‌توانید از طریق شماره‌ی 09133089180 با همکاران ما تماس بگیرید تا با در نظر گرفتن قد، وزن و رنگ پوست شما بهترین و مناسب‌ترین مدل کت و شلوار را به شما معرفی کنند.

کت و شلوار اصفهان

نمونه کارهای فروشگاه آقای کت شلوار

فروش کت و شلوار اصفهان

برای انتخاب کت و شلوار از مراکز فروش کت و شلوار اصفهان لازم است با تکنیک‌های انتخاب کت و شلوار آشنا باشید تا بتوانید خرید خوبی را انجام دهید.
هنگام انتخاب کت و شلوار حتما به جنس پارجه توجه کنید، بهترین پارچه‌های کت و شلواری شامل پارچه‌های نخی، کتان، پارچه لنین، مخمل، پارچه موهر، پلی استر و یا ابریشم است. کیفیت پارچه تاثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی و دوخت کت و شلوار می‌گذارد.
یکی از آیتم‌های تاثیرگذار هنگام خرید کت و شلوار از فروشگاه کت و شلوار مردانه در اصفهان توجه به آستین کت و شلوار است.
اگر سایز آستین کت و شلوار به اندازه و مناسب نباشد، شما را شلخته نشان می‌دهد برای همین حتما توجه کنید که قد آستین کت و شلوار نباید از انگشت شست بیشتر شود. اصولا برای داشتن یک استایل مناسب پیشنهاد می‌کنیم کتی را انتخاب کنید که آستین پیراهن شما حدود 2 ساتنی‌متر از زیر آن مشخص باشد.
موضوع دیگری که باید به آن دقت کنید، قد کت است، قد کت باید با قد آستین هم اندازه باشد.
موقع خرید به سایز کت توجه کنید، اگر کت گشاد یا تنگ باشد، استایل شما جالب نمی‌شود، وقتی دکمه‌ها‌ی کت را می‌بندید نباید به بدن شما بچسبد یا خیلی گشاد باشد.
استفاده از شلوار مناسب جلوه‌ی کت رو چندین برابر می‌کند، قد شلوار نباید طوری باشد که روی شلوار را بگیرد یا کوتاه‌ باشد.
از دیگر فاکتورهایی که هنگام انتخاب کت و شلوار باید به آن دقت کنیم، توجه به دکمه‌های کت است، شاید فک کنید دکمه‌های کت چندان اهمیت ندارد اما باید بگوییم دکمه در ظاهر کت تاثیر می‌گذارد و می‌تواند استایل متفاوتی را برای شما به وجود بیاورد. کت‌هایی که در بازار وجود دارند، سه دکمه‌ای، دو دکمه‌ای و تک دکمه‌ای هستند.
کت‌های سه دکمه‌ای قدیمی‌تر هستند و اغلب کت‌هایی که در مراکز تولید کت و شلوار در اصفهان دوخته می‌شوند، دو دکمه‌ای هستند.