برای اینکه بتوانید کت و شلوار دامادی را از مراکز خرید کت و شلوار دامادی در اصفهان خریداری کنید؛ باید به چند نکته مهم توجه کنید.
اگر قصد دارید، که لاکچری به نظر برسید؛ باید به موارد بسیار مهمی توجه کنید. زدن استایل لاکچری برای کت و شلوار دامادی نکات مختلفی دارد، مواردی که می‌تواند، لوکس بودن کت و شلوار شما را نشان دهد؛ جنس پشمی با تراکم بالا است.

میزان تناسب کت و شلوار با فرم بدن، دوخت کت و شلوار توسط خیاط، و رنگی که درون آن به کار رفته است؛ مهمترین چالش برای انتخاب کت و شلوار است.
این که بتوانید، یک کت و شلواری را انتخاب کنید؛ که متناسب با ظاهر بدن فرد باشد؛ باید به موارد مهمی دقت کنید. همه‌ی آقایان دوست دارند، که در جشن نامزدی خودشان و دامادی به بهترین شکل ممکن ظاهر شوند. دامادها باید بتوانند یک پوشش شیک و منحصر به فرد داشته باشند.

کت و شلوار‌های لاکچری از سری پوشش‌های گران‌قیمت و تجملی به حساب می‌آیند.
افراد لوکس گرا به دنبال استفاده از کت و شلوار لوکس می‌روند، تا بتوانند یک ظاهر با کلاس جذابی را برای خودشان به وجود بیاورند.
کت و شلوار دامادی زمانی که خاص به نظر برسد، لاکچری هم می‌شود، اصلا کار سختی نیست.
فقط برای انتخاب کت و شلوار لاکچری باید وقت بیشتری بگذارید، تا بتوانید کت و شلوار را خریداری کنید؛ که از همه نظر یک ظاهر بی‌نقص و عالی داشته باشد.

کت و شلوار دامادی

نکات زدن استایل لاکچری برای کت و شلوار دامادی

یکی از سوالاتی که همیشه برای افراد به وجود می‌آید؛ این است، که چرا کت و شلوار دامادی گران‌تر از کت و شلوار‌های دیگر است؟
عوامل بسیار زیادی وجود دارد، که باعث می‌شود؛ قیمت کت و شلوار دامادی نسبت به کت و شلوار‌های معمولی تغییر کند.

موارد مخصوص برای کت و شلوار لاکچری عبارتند از: کیفیت بالای دوخت، استفاده از جنس مرغوب، طرح، بافت، وزن مناسب، متناسب بودن کت و شلوار با فرم بدن داماد، دوخته شدن کت و شلوار توسط خیاط ماهر. تمامی این موارد به صورتی هستند، که باعث می‌شود؛ کت و شلوار‌ها نسبت به کت و شلوار‌های معمولی‌تر گران شوند.

1. جنس پارچه کت و شلوار دامادی

انواع پارچه‌های کت و شلوار وجود دارد، هرچه قدر کیفیت پارچه‌ای که در کت و شلوار به کار می‌رود، بالاتر باشد؛ پس در نتیجه قیمت آن بیشتر می‌شود. میزان کیفیت پارچه تاثیر مستقیمی در هزینه کت و شلوار دارد.

کت و شلوار‌هایی که در بازار فروش کت و شلوار اصفهان وجود دارند، جنس‌های متفاوتی دارند، که آن‌ها عبارتند از: نخ، کتان، پشم. زمانی که شما جنس پارچه‌ها را لمس کنید؛ اگر بتوانید اطلاعاتی درباره آن‌ها داشته باشید، می‌توانید متوجه کیفیت پارچه بشوید.

با توجه به نوع پارچه‌ای که در کت و شلوار‌ها به کار می‌روند، قیمت‌های متفاوتی دارند.
هر چقدر قیمت کت و شلوار گران‌تر باشد؛ پس پارچه‌هایی که درون آن مورد استفاده قرار می‌گیرند، گرانتر هستند، و کیفیت آن‌ها نیز بالاتر می‌رود. پارچه‌هایی که برای کت و شلوار دامادی به کار می‌روند، عبارتند از:

  1. پشم
  2. پارچه نخی
  3. کتان
  4. پارچه‌هایی با الیاف مصنوعی

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

جنس کت و شلوار

1. پشم

یکی از پارچه‌هایی که برای تولید کت و شلوار به کار می‌رود، پشم می‌باشد. پشم از متداول‌ترین پارچه برای کت و شلوار‌ها به حساب می‌آید. معمولاً پشم از موهای گوسفند و حیوانات دیگری مانند شتر، بز و گاو میش تهیه می‌شوند.
پشم‌هایی که در بازار وجود دارند، در دو نوع متفاوت هستند، پشمی که قبل از چیده شدن شانه می‌شود، و پشمی که شانه نشده باشد. پشم اعلا پشمی است، که بسیار ظریف و سبک می‌باشد، قیمت آن بالاتر است.

نکاتی که درباره پارچه‌های پشمی باید به آن توجه کنید؛ این است که پارچه‌های پشمی به دلیل اینکه سبک هستند؛ پس شکل کت و شلوار را به خوبی حفظ نمی‌کنند.

پارچه‌های پشمی دوام کمتری هم دارند، و به صورتی است که باید به ظاهر کت و شلوار توجه شود. اگر به دنبال این هستید، که کت و شلوار ایستایی خوبی داشته باشد، می‌توانید از پارچه‌هایی با پشم سنگین‌تر استفاده کنید.

یکی از گرانترین و لوکس‌ترین پارچه های پشمی که برای کت و شلوار مورد استفاده قرار می‌گیرد، پشم کشمیر می‌باشد. پشم کشمیری به صورتی است، که از موی پوست بز کشمیر به دست می‌آید.
تهیه پارچه پشم کشمیر کار بسیار پر زحمت و دردسرسازی است. بزهای کشمیری سالانه پشم کمی تولید می‌کنند؛ پس تولید این پشم محدودیت‌هایی دارد، و از سری پشم‌های گرانقیمت به حساب می‌آید.

نکته‌ی بسیار مهمی که درباره پشم کشمیر وجود دارد، این است، که زمانی که کت و شلوار با استفاده از پشم کشمیر تهیه می‌شود؛ جلوه‌ی بسیار جذاب برای کت و شلوار به وجود می‌آورند.

2. پارچه‌های نخی

یکی از پارچه‌هایی بسیار پرطرفدار دیگری که برای کت و شلوار مورد استفاده قرار می‌گیرد، پنبه یا نخ می‌باشد.
پنبه یا نخ با استفاده از الیاف طبیعی تهیه می‌شوند. پارچه‌های نخی بسیار خنک و مناسب هستند، که در فصل گرم از آن‌ها استفاده می‌کنند. اگر لوکس بودن پارچه‌های نخی را بررسی کنید؛ این نوع پارچه‌های نخی نسبت به پارچه پشمی کمتر لاکچری هستند.

3. پارچه‌های کتان

پارچه‌های کتان از سری الیاف‌های طبیعی استفاده تهیه می‌شوند، که در آب و هوای گرم کاربری زیادی دارند. تنها ایرادی که درون پارچه کتان وجود دارد، آن‌ها بسیار زود چروک می‌شوند.

4. پارچه‌های با الیاف مصنوعی

پارچه‌هایی با الیاف مصنوعی از نظر قیمت، قیمت بسیار پایینی دارند و از پلی استر و ریون تهیه می‌شوند.

به دلیل اینکه پارچه‌های مصنوعی بافت مصنوعی دارند، از پارچه‌های مصنوعی در فصل تابستان استفاده نمی‌شود؛ به دلیل اینکه هوا به درون آن‌ها گردش پیدا نمی‌کند؛ پس در نتیجه حرارت بدن افزایش پیدا می‌کند.

مزیتی که برای پارچه‌های با الیاف مصنوعی وجود دارد؛ این است، که بدون چین و چروک هستند، و آن‌ها کاملاً مقاوم هستند.

کت و شلوار دامادی

2. تناسب کت و شلوار دامادی

یکی از مواردی که می‌تواند، باعث شود؛ کت و شلوار دامادی لاکچری و جذاب به نظر برسد؛ تناسب عالی کت و شلوار با بدن شما است.
تفاوتی نمی‌کند، که شما که کت و شلوار ارزان قیمتی را خریداری کنید، یا گران قیمت؛ باید به تناسب کت و شلوار اهمیت بدهید. آن چیزی که می‌تواند اندام شما را زیبا جلوه دهد؛ لباسی است، که متناسب با اندام شما است.

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید؛ این است، که کت و شلوار شما نباید خیلی گشاد و خیلی تنگ باشد.

کت و شلوار باید به صورتی باشد، که در آن احساس راحتی داشته باشید. همچنین آستین‌های کت نباید خیلی بلند و نباید خیلی کوتاه باشند، و دقیقا باید هم اندازه مچ دست باشد.
پارچه‌های کوتاه و شلوار هم نباید بلند روی کفش شما قرار بگیرند؛ زیرا باعث می‌شود، تا مشکلات زیادی به وجود بیاید. همچنین پاچه شلوار نباید خیلی کوتاه باشد، که جوراب و پاهای شما از زیر آن دیده شود.

معمولاً کت و شلوار‌ها با سایز‌های متفاوت در بازار وجود دارند، که می‌توانید به خیاط مراجعه کنید؛ و تناسب آن را با فرم بدن خودتان بیشتر کنید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *