پوشیدن کت و شلوار

رعایت اصول اولیه در زمان پوشیدن کت و شلوار به صورت رسمی یا غیر رسمی، بسیار مهم است.
برای انتخاب رسمی کت و شلوار، چه فاکتور‌هایی باید در نظر گرفته شود؟

آیا انتخاب کت و شلوار باید با رنگ تیره مشخص شود؟
بهره‌مندی از کت و شلوار برای محل کار تا مراسم عروسی، دارای ویژگی و شاخص‌های متفاوتی است.

بنابراین نوع پوشش کت و شلوار برای مراسم عروسی تا مجلس ختم، تفاوت‌های زیادی دارد. علاوه بر طیف رنگی، تیره یا روشن بودن کت، یا نوع دوخت، مدل‌های متنوعی برای کت و شلوار وجود دارد.

هر کدام نیز دارای قابلیت‌های بسیار متفاوتی برای مصرف کننده برخوردار می‌باشند. البته سلیقه افراد برای انتخاب کت و شلوار مناسب، خود یک فاکتور دیگر است.

سلیقه در انتخاب کت و شلوار از مراکز خرید کت و شلوار اصفهان تاثیر زیادی بر روی خوش پوشی افراد دارد. بنابراین دقت در انتخاب انواع مدل کت و شلوار مردانه یا استفاده از افراد خوش سلیقه در این رابطه، می‌تواند کمک کننده برای بهره‌مندی از کت و شلوار ایده آل باشد.

رعایت اصول اولیه برای پوشیدن کت و شلوار کلاسیک

از مدل‌های متنوع کت و شلوار در بازار، می‌توان به نوع کلاسیک آن اشاره داشت. کت و شلوار کلاسیک، مناسب برای محل کار است.

کت مناسب برای محل کار، باید معنایی از فرایند کاری را نیز به مخاطب عرضه کند. بنابراین سبک کلاسیک برای فرایند کاری یک شخص، به عنوان یک پوشش بسیار مناسب است.

لباس هر فرد، نشان دهنده شخصیت او است. بنابراین استفاده از کت و شلوار، نشان دهنده شخصیت هر فرد نسبت به موضع کاری یا هر فرایند دیگری است.

استفاده از پارچه‌های بسیار شلوغ به همراه جنس پشمی برای کت، مناسب محل کار نیست. استفاده از ترکیب ابریشمی و پشمی، با رنگ خاکستری یا ذغالی، استایل خوبی از پوشش برای هر فرد در محل کار به وجود می‌آید.

کت و شلوار مدرن

رعایت اصول اولیه برای یقه در ساختار کت

در زمان استفاده از کت، بایدی به یقه کت و یقه لباس توجه کرد. یقه لباس باید در معرض توجه افراد قرار بگیرد.
یقه ایستاده، نسبت به دیگر یقه‌ها، بسیار شیک است.

برای افرادی که در کسب و کار خود، بیشتر زمان خود را باید در اتاق هیئت مدیره بگذرانند؛ بهره‌مندی از یقه ایستاده مناسب است.
توجه به تمامی نکات در زمان استفاده از  کت و شلوار کدامند؟

برخی از ساختار‌های به ظاهر کم اهمیت، برای کت و شلوار نباید نادیده گرفته بشوند. وجود یقه‌های ایستاده، منجر به جلب توجه بیشتر می‌شود.
اما باید به جنبه‌های دیگری از کت و شلوار به اندازه کافی دقت داشت.

وجود جیب، چاک در قسمت دو طرف آن، وجود دکمه بر روی یقه، همگی ویژگی‌هایی از شیک پوشی افراد با کت و شلوار است. ایجاد شخصیت جذاب به همراه کت و شلوار، برای هر فرد، در محل کار یا به شکل معمولی، از اهمیت زیادی برخوردار است.

دو مرد ایستاده کت و شلوار پوش

دقت در انتخاب پیراهن مناسب زیر کت و شلوار

البته باید پیراهن‌های موجود در زیر کت و شلوار، به صورت ساده انتخاب شوند. استفاده از پیراهن‌های راه راه و یا بسیار ظریف برای زمان‌های خاصی کاربرد دارد.
استفاده از پیراهن ساده، انتخاب بسیار هوشمندانه‌ای برای ترکیب سازی آن با کت و شلوار است.

ویژگی دکمه در پیراهن چیست؟

نکته دیگر برای دکمه پیراهن، ترکیب رنگی آن با کت و شلوار است. استفاده از رنگ‌های سفید، آبی و یا رنگ‌های بسیار روشن، برای پیراهن مناسب است.
استفاده از یقه‌های ایتالیایی با ساختار پهن، مناسب کت و شلوار است.

ارتفاع بسیار زیادی برای یقه ایتالیایی وجود دارد. بهره‌مندی از پیراهن با یقه ایتالیایی، بیشتر برای وکیلان به همراه یک کراوات، مناسب و قابل پسند است.

رعایت اصول بستن دستمال گردن

دستمال گردن و یا کراوات به همراه کت و شلوار بسیار مهم است. برای استفاده از اندازه مناسب کراوات و یا دستمال گردن، باید آن را اندکی بزرگ‌تر تهیه کرد.

بهره‌مندی از یک گره بزرگ، برای کراوات، جرأت و جسارت فرد را می‌رساند. استفاده از کراوات با کیفیت ابریشمی، با رنگ آبی، مشکی و بنفش، بسیار مناسب است.
البته رنگ آبی برای کراوات، باید تیره باشد. از کراوات با عرض کمتر از 8 الی 9 سانتی متر، نباید استفاده کرد.

اصول پوشیدن جلیقه برای کت و شلوار

برخی از افراد، برای استفاده از  جلیقه اِکراه دارند. اما نکته مهم برای به تن کردن جلیقه، نمایش جرأت و جسارت فرد به دیگران است.
به تن کردن جلیقه در دنیای مدرن، برای کسب و کار، اجتناب ناپذیر است.

استفاده از کت، با ساختار تک دکمه، یا با یقه هفت ساده، بسیار مناسب است. در زمان پوشیدن کت و شلوار رعایت اصول اولیه، باید به مراتب برای هماهنگ سازی جزئیات باشد.
بنابراین می‌توان با یک کراوات شیک، سطح کت و شلوار را به میزان زیادی افزایش داد.

مردی با پوشش کت و شلوار سفید

اصول بستن کمربند مناسب

از اصول اولیه برای پوشیدن کت و شلوار، عدم استفاده از کمربند، در زمان استفاده از کت و شلوار سه تیکه است. برای بالا کشیدن شلوار، از روش‌های دیگری به غیر از کمربند می‌توان استفاده کرد.

استفاده از بند شلوار، به همراه چهار قالب برای آن، کمک کننده در جهت نگهداری و کشیدن شلوار به سمت بالا است. بنابراین در زمان استفاده از کت و شلوار به همراه جلیقه، انتخاب کمربند مناسب نیست.
برخی از شلوار‌ها، خود دارای قفل‌ در قسمت کنار خود هستند؛ که برای تنظیم قد شلوار می‌باشند.

اصول استفاده از اکسسوری مناسب

همواره در زمان به تن کردن کت و شلوار، باید از یک ساعت استفاده شود. وجود ساعت، منجر به ایجاد وقت شناسی و اهمیت زمان برای هر فرد است.
قرارگیری ساعت در کنار پوشش رسمی مانند کت و شلوار، منجر به خاص پوشی افراد در هر مکان و زمان می‌شود.

توجه به کیفیت دوخت کت و شلوار باید مد نظر باشد. از نکات بسیار مهم برای خرید و استفاده از کت و شلوار، دقت در دوخت آن است.
دوخت موجود برای کت و شلوار، باید به صورت کلاسیک باشد.

استفاده از دوخت کلاسیک، در دنیای مد، نسبت به دیگر مدل‌های دوخت، گوی سبقت را ربوده است.

روش دوخت کلاسیک، با دوخت‌های تنگ، شلوار کوتاه، به هیچ عنوان همراه نیست. البته بهره‌مندی از وسایل جانبی در کنار کت و شلوار، برای جلب توجه بیشتر آن در هر مکانی، افزایش می‌دهد.
بنابراین استفاده از انواع اکسسوری‌های کت و شلوار مردانه در زمان به تن کردن کت و شلوار، از جمله اصول اولیه و مهم می‌باشند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *